01.11.2021
Перейдіть за посиланням
https://drive.google.com/drive/folders/15eSLaIB8Tp5VOUnf6Hcwmlb2qteue-D-Закріплення вивченого про будову слова
11.01.2021
1.
Із поданих слів скласти речення, в яких підкреслити
підмет і присудок. Познач корінь у виділених словах.
1) на, зірка, угорі, ялинці,
запалала, ясна;
2) в, соловейко, зеленому, защебетав, лузі;
3) сніжинки, повітрі, летять, у, легкі.
2.
Виписати спільнокореневі слова групами і позначити у них
корінь.
Риба, косити, вітер,
дорога, вітряно, косар, рибонька, доріжка,
вітерець, рибальський, дорожній, косарка, вітрила, рибак.
3.
Списати речення, вставити пропущені букви, слова для
перевірки записати в дужках в кінці речення.
Посадив
дід ріпку. Взяв дід ріпку за з…лений чуб. Промучився увесь день, а ріпка с…дить
у з…млі, як пень. Узяв дід ріпку за чуб, баба діда за пл….че – тягнуть, аж піт т…че! Діти посіяли з…рнятка кукурудзи.
Понеділок 13.04
Виконайте вправи 215, 217, прочитайте правила.
Перегляньте відео (пояснення, що таке питальне речення, вправи із відео можна виконати усно)
Четвер 30.04
Діагностична робота. Діалог
Скласти діалог (розмову двох чи більше людей) на тему "У магазині".Обсяг письмового діалогу по 3-4 репліки кожного учасника діалогу.
У магазині
План діалогу
У зошиті записати заголовок і діалог
Четвер 28.05
(зразок оформлення роботи внизу сторінки)
5. Птахи - наші друзі. ( І ще4-5 речень на цю тему)
Немає коментарів:
Дописати коментар